Peter Slaghuis (Hithouse) and Bob Marley Mixes 4 Download @ CJBackdraft.nl

Hi,

CJ Backdraft (Sander) has put some old mixes from Peter Slaghuis online, together with some sunny tunes from Bob Marley.

Sheryl Lee Ralph – In the evening (Peter Slaghuis remix)
Richenel – Temptation (Peter Slaghuis mix)
Mel & Kim – Respectable (Peter Slaghuis remix)
Maria Vidal – Body rock (Peter Slaghuis remix)
Evelyn Thomas – Megamix (Peter Slaghuis)
Bob Marley – No woman no cry (remix)
Bob Marley – Lively up yourself (remix)
Bob Marley – Buffalo soldier (remix)

 Dowbnload through his site->SITE

4 responses to “Peter Slaghuis (Hithouse) and Bob Marley Mixes 4 Download @ CJBackdraft.nl

  1. Hi Martin, ik probeer al een tijdje achter de passwords van de mixen op cjbackdraft.nl te komen (UB40, U2, Bob Marley enz) helaas werkt zijn link naar zijn E-mail niet.
    Nu zie ik hier een directe link naar zijn site hier en vroeg me af of jij de PW nog hebt, cq nog kunt achterhalen.
    Zou het zeer op prijs stellen als dit zou lukken, alvast bedankt.

    PS Die Weekend Funmixen zijn TOPPIE !!! ook daar nog zeer bedankt vvoor al het werk wat je erin stopt.

  2. hi, de weekendmixen zijn niet door mij gemaakt, maar door Martin dierickx. ik zal je berichtje doorgeven.

    het emailadres van CJ backdraft is : sander_AT_cjbackdraft.nl

  3. THNX Buuck, zal gelijk ff een berichtje sturen.

    PS Had mijn foutje al ontdekt, maar een bedankje aan jouw voor deze site is ook zeer op z’n plaats, bij deze.

    Groetjes RiskyRo

Leave a Reply

